Przejdź do głównej zawartości

Posty

Polecane

Gorąca rzeka w Hveragerði

W weekend wraz z Sebastianem udaliśmy się na wycieczkę do Hveregredi . Jest to miejscowość położona ok. 40 km od stolicy , Reykjaviku . Celem naszej wyprawy była gorąca rzeka , znajdująca się w dolinie Reykjadalur . Zostawiliśmy samochód na parkingu i poszliśmy w kierunku tej doliny . Z początku musieliśmy iść pod górę , ale później było coraz łagodniej .  Nie ukrywam , że często robiliśmy przystanki , po to aby podziwiać piękny krajobraz . Widok wodospadu zachwyca . Wszędzie coś paruje i bulgocze , a w dodatku całą tą scenerie wzbogacają pasące się owce .  Ta 3 km trasa nie jest zbytnio wymagająca , dlatego każdy może odwiedzić to miejsce . A uwierzcie , że naprawdę warto !  Kiedy dotarliśmy do celu naszej wędrówki , mogliśmy się zanurzyć w ciepłej wodzie . O dziwo , woda nie miała tego charakterystycznego zapachu siarki. Dlatego mogliśmy się zrelaksować w 100 % . W dodatku na miejscu są przebieralnie oraz drewniany szlak , który ułatwia kąpiel